درد در نشستن

سلام جناب اقای دکتر من زنی ۴۳ساله هستم دچار درد سیاتیک ناشی از دسک کمر شدم به دکتر مراجعه کردم دارو گاپانتین و پیاسکلیدین ۳۰۰ تجویز کردن همزمان از طب سوزنی هم استفاده میکنم و دوره های اب درمانی هم میرم دردم کمی کوتاه شده یعنی درد تا زانو ادامه دارد ولی در نشستن خیلی احساس درد دارم به نظر شما دردم تمام میشود یا تا اخر عمر با من. خواهد بود بعد از این درمانها اگر خوب نشدم تزریق اوزون جواب میده یا شما روش دیگه ای رو پیشنهاد میکنین. یکی از اقوام پیش شما اومده و خیلی راضی هست و به من توصیه کرد به کلنیک درد پیشگام مراجعه کنم. می خواستم دقیقا نظر خودتون را بدونم‌. از راهنماییتون سپاسگذارم

درد هنگام نشستن که عموما همانگونه که فرمودید منشا بالاتر داره و عمدتا از ستن فقرات می باشد به معنی فشار روی عصب سیاتیک ناشی دسک کمر در حالت فلکشن می باشد . بهترین حالت در شما در حالت درد حالت دراز کش می باشد. تحریک عصب با کمک دستگاه دکامپرشن و طب سوزنی با تحریک الکتریکی و اوزون تراپی می باشد . بعد از کاهش درد ورزش های مک کنزی کمری احتمالا در شما مفید است‌. آب درمانی اصول خاص خود را دارد و نباید در مرحله درد شروع شود. درمان با کمک مهارت های کلنیک درد پیشگام قطعا به شما کمک خواهد کرد. در ضمن داروی پیازکلیدین عمدتا در درمان درد زانو تجویز می شود و برای درد های با منشا و ریشه تحریک عصب کمکی نمی کند‌.

دکتر سپهریان

دکتر سپهریان متخصص طب فیزیکی و درد با بیش‌از پانزده سال سابقه درمان‌های غیر جراحی ستون فقرات و مفاصل دارای مقالات متعدد در زمینه یافتن راه های تشخیصی پاراکیلنیک و درمانی در بیماران با درد مزمن و سندرم های افزایش حساسیت مرکزی مانند فیبرومیالژی می‌باشد.