درد طولانی ناشی از اسپاسم عضله و درد گردن و گزگز

سلام من يك سالى هست كه درگير درد گردن هستم هميشه اپاسم ميشه هيچ زمانى خوب نميشه همش درد ميكنه چه در بيدارى چه در خواب چند وقتيه كل بدنم درد ميگيره دست و پاهام ميخوابه شب ها دست و پام داغ ميشه گز گز ميكنه مور مور ميشود و درد ميگيره جورى كه كلافه ميشم و نميتونم بخوابم دوست دارم برم زيره دوش اب سرد و وقتى پاهام روى سطح بالاتر از كمرم خودم ميزارم بهتر ميشم گردنم به ظاهر كج شده و به طرف چپ كشيده شده و پشتم و دستام و پاهام درد ميگيره و ميخوابه و از فعاليت زود خسته ميشم

سلام. همانطور که در سوالاتان اشاره کردید. درد تمام مشکلات مربوط به ستون فقرات شما است. بهترین پزشک ستون فقرات کسی است که بتواند دردهای شما را فارغ از اینکه فقط محل درد را درمان کند منشا و آبشار اصلی درد را هم درمان کند. در درمان درد گردن استفاده از تکنیک های دستی (یا مانیپولاسیون و یا کایروپراکتیک) باید گردن شما در وضعیت مناسبی قرار گیرد و اسپاسم عضله و درگیری عصب با کمک تکنیک های طب سوزنی و لیزر تراپی باز شود. ازن تراپی ممکن است در درمان و کاهش التهاب برای شما کمک کننده باشد. باز شدن اعصاب و کاهش التهاب در ناحیه کمر موجب کاهش داغی کف پا و گزگز و مور مور ناشی از آن می شود و مشکل شما برطرف می شود و با انجام ورزش های تقویتی ستون فقرات می توانید این بهبود را حفظ کنید.

دکتر سپهریان

دکتر سپهریان متخصص طب فیزیکی و درد با بیش‌از پانزده سال سابقه درمان‌های غیر جراحی ستون فقرات و مفاصل دارای مقالات متعدد در زمینه یافتن راه های تشخیصی پاراکیلنیک و درمانی در بیماران با درد مزمن و سندرم های افزایش حساسیت مرکزی مانند فیبرومیالژی می‌باشد.