درد زیر بغل

سلام من خانم 37 ساله مجرد هستم کارمند دایما پشت میزکار و وزن 54 کیلو.8 ماه پیش گردن درد داشتم با درد شدید دست چپ، پزشک طی مراحلی تشخیص دیسک خفیف گردن دادند گردنبند طبی بستم و ویتامین E و B1 تجویز کردن و کاملا خوب شدم. یک ماه هست دوباره ورزش رو شروع کرده بودم .الان دوباره دست چپم به شدت درد میکنه و دردزیربغل و کتف و ترقوه دارم و حتی یه ناحیه کوچیکی کنار زیربغلم ورم کرده که البته اون تورم درد ندارد ولی دستم رو به بالا ببرم زیربغلم کشیده میشه و درد میگیره . الان نمیدونم این بخاطر ورزش ایبروبیکه یا مربوط به غدد لنفابی زیربغل. البته سینم هیچ دردی نداره.میشه منو راهنمایی کنید چیکار باید کنم حتی نمیدونم اول باید پیش چه متخصصی برم. ممنون

درد زیر بغل همانطور که اشاره فرمودید می تواند مربوط به دیسک گردن یا دردهای انتشاری ناحیه شانه باشد . البته علل موضعی درد زیر بغل هم مانند تورم غددد لنفاوی، بیماری های پستان می تواند به عنوان علل منطقع ای درد زیر بغل مطرح باشد.

دردهای زیر بغل که با پریود تشدید می شود ، بیشتر با علل زنان مرتبط می باشند و بیماری های پستان باید حتما بررسی شود. ولی آنچه ما بیشتر در کلنیک با آن مواجه هستیم دردهای اسکلتی عضلانی مرتبط با گردن و شانه و کشیدگی ها و …. می باشد.

درمان درد زیر بغل چپ با راست متفاوت نمی باشد  باید اگر علت در گردن می باشد تخت دکامپرشن و مانور های مانوال انجام شود.

در درمتن زیر بغل به چه دکتری مراجعه کتیم. این سوالی است که خیلی از بیماران از ما می پرسند و جواب این است که بهترین مراجعه به متخصصین طب فیزیکی و متخصص زنان برای پوشش هر دو عامل زنان و اسکلتی عضلانی می باشد.

دکتر محمد حسین سپهریان . متخصص طب فیزیکی و توانبخشی

6691465066576991

دکتر سپهریان

دکتر سپهریان متخصص طب فیزیکی و درد با بیش‌از پانزده سال سابقه درمان‌های غیر جراحی ستون فقرات و مفاصل دارای مقالات متعدد در زمینه یافتن راه های تشخیصی پاراکیلنیک و درمانی در بیماران با درد مزمن و سندرم های افزایش حساسیت مرکزی مانند فیبرومیالژی می‌باشد.