جا اندازی دیسک کمر

سلام دکتر. خدا خیرتون بده، چندین دفعه دیسک من را جا انداختید و سوزن زدید و به لطف خدا کاملا خوب شدم. مادرم مسن هست و کمردرد دیسکی شدیدی داره. می خواستم بدونم اونم با جا اندازی دیسک کمر با اینکه سنش 70 سالش عست ممکنه مثل من جواب بگیره

سلام و عرض ادب. جا اندازی دیسک کمر  واژه صحیحی نیست. و انچه برای شما انجام شد جا اندازی مهره است که موجب می شود دیسک در جای بهتری قرار بگیرد و فشار کمتری را روی اعصاب وارد کند و بنابراین عامل درد دیسک کمر خوب شود.

جا اندازی دیسک کمر و در اصطلاح علمی ان مانیپولاسیون ستون فقرات باید حتما توسط پزشک انجام شود چون اگر جهت و زاویه مناسبی نداشته باشد می تواند موجب صدمات جبران ناپذیر شود . این نوع به قول شما جا اندازی دیسک کمر محدودیت سنی ندارد و در تمام سنین قابل انجام است و خطری هم ندارد اگر توسط متخصص و با شیوه علمی انجام شود . قطعا تنظیم و تطبیق ستون فقرات بسیار به هر کسی کمک می کند تا مهره های خود را در وضعیت سالم و صحیح قرار دهد تا از منافع سایر درمان های دیسک کمر هم بهره ببرد.

کلنیک تخصصی درمان های غیر جراحی پیشگام: 6657699166914650

دکتر سپهریان

دکتر سپهریان متخصص طب فیزیکی و درد با بیش‌از پانزده سال سابقه درمان‌های غیر جراحی ستون فقرات و مفاصل دارای مقالات متعدد در زمینه یافتن راه های تشخیصی پاراکیلنیک و درمانی در بیماران با درد مزمن و سندرم های افزایش حساسیت مرکزی مانند فیبرومیالژی می‌باشد.