تعداد جلسات اوزون تراپی داخل کلنیک

سلام جناب دکتر سپهریان. دکتر جان بسیار از زحمات شما در درمان دیسک کمر م ممنونم. اوزون درمانی که در برای دیسک کمر من انجام دادید و طب سوزنی هایی که انجام شد موجب شد بعد از یک سال من بتونم بدون درد راه بروم و من و همسرم از شما بسیار سپاسگذاریم. فقط هنوز گاهی خصوصا شب ها احساس گزگز و مور مور و سردی در پاها دارم البته بدون درد. می خواستم ببینم این حالت ها هم مربوط به دیسک کمر است و ایا باز هم اوزون درمانی می خواهد.

سلام جناب عظیمی عزیز. خوشحالم که توانسته ام بدون جراحی  در درمان دیسک کمر به شما کمک کنم . اوزون درمانی به شما بسیار کمک کرد ولی همانطور که گفتم ورزش برای درمان دیسک کمر و باقی ماندن بهبودی آن بسیار مهم است . گزگز و مور مور هم عدتا ناشی از فشاری است که دیسک کمر و یا مواد التهابی ناشی از دیسک کمر روی عصب های اطراف آن ایجاد کرده است.

این حالت در طولانی مدت برطرف می شود ولی اگر برای شما آزارنده است امکان درمان گزگز و مور مور پا با اوزون تراپی و طب سوزنی همچنان وجود دارد ولی با توجه به اینکه شما در تهران اقامت ندارید، توصیه من فعلا ورزش و ملاحظات و درمان خانگی دیسک کمر هست که خدمتتان گفتم و انشالاه در چند ماه آینده و مطابق آنچه گفتم برای پیگیری درمان دیسک کمر شما را می بینم.

دکتر سپهریان

دکتر سپهریان متخصص طب فیزیکی و درد با بیش‌از پانزده سال سابقه درمان‌های غیر جراحی ستون فقرات و مفاصل دارای مقالات متعدد در زمینه یافتن راه های تشخیصی پاراکیلنیک و درمانی در بیماران با درد مزمن و سندرم های افزایش حساسیت مرکزی مانند فیبرومیالژی می‌باشد.