ایا دیسک کمر خوب می شود

سلام. جناب دکتر من دیسک کمر داشتم خدمتتون ۵ سال قبل مراجعه کردم و با کارهایی که برایم انجام دادید خوب شدم. الان دوباره از دیروز بعد ورزش سنگین و تمرینی که داشتم دوباره کمی پام درد گرفته می خواستم بدونم کلا دیسک کمر خوب می شود با نه و ایا نیاز هست مجددا پیشتون بیام ‌ با تشکر

سلام. جناب افشاری فرد عزبز اگر منظورتان از خوب شدن دیسک کمر، زندگی نرمال بدون درد است بله دیسک کمر خوب می شود چنان که فرمودید با درمان دیسک کمر که برایتان انجام شد شما در طول این ۵ سال خوب بودید . اما اگر منظورتان این است که دیسک کمر به جای اول خود برگردد و بدون نگهداری و با هر حرکتی عود نکند اینگونه نیست و دیسک کمر عموما کنترل می شود.

همانگونه که در طول درمان دیسک کمر هم خدمتتان گفتیم باید ورزش های سنگین با ان اصول اموزش داده شده انجام شود تا مجددا دیسک تحریک نشود. در حال حاضر ابتدا ۷۲ ساعت استراحت و اگر درد به سمت کاهش نرفت چند جلسه ای درمان می کنیم تا مجددا دیسک کمر شما کنترل شود.

دکتر سپهریان

دکتر سپهریان متخصص طب فیزیکی و درد با بیش‌از پانزده سال سابقه درمان‌های غیر جراحی ستون فقرات و مفاصل دارای مقالات متعدد در زمینه یافتن راه های تشخیصی پاراکیلنیک و درمانی در بیماران با درد مزمن و سندرم های افزایش حساسیت مرکزی مانند فیبرومیالژی می‌باشد.