امکان درمان کمردرد شدید با اوزون درمانی و یا کورتن درمانی

سلام خسته نباشید اقای دکتر من 42 ساله هستم از حدود پنج ساله که دچار درد کمر میشوم به قدری که نمیتونم از جام بلند بشم این درد حدودا یه هفته طول می‌کشه تا بهبود پیدا کنه وقتی ام ار ای هم دادم برای چندبار نظر همکاراتون این بود که مهره ی چهار و پنج کمرم دچار مشکل شده است و دچار تخریب شدند همچنین ازمایش که دادم یکی از همکاراتون متوجه شد که با کمبود کلسیم مواجه هستم. الان دوباره دچار درد شدم و وقتی پیش یکی از متخصصین رفتم بهم پیشنهاد استفاده از امپول اوزون رو دادند میخواستم که راهنماییم کنید که بهتره از اوزون درمانی استفاده کنم یا از کورتون درمانی؟؟؟؟ خواهشا به سوالم جواب بدید باتشکر

سلام. یکی از شیوه های نوین درمان کمردرد استفاده از ازون درمانی است. اما اوزون درمانی به عنوان تنها درمان نباید استفاده شود. ما اوزون درمانی را به همراه درمان های توانبخشی مانند ورزش درمانی و طب سوزنی و لیزرهای نسل جدید انجام می دهیم تا موثر واقع شود. قطعا کمبود کلسیم نمی تواند درد شدید برای شما ایجاد کند و علت کمردرد شما کمبود کلسیم نیست. کورتن را به صورت عضلانی استفاده کنید ولی اوزون درمانی به طور قطع موثرتر می باشد.

دکتر سپهریان

دکتر سپهریان متخصص طب فیزیکی و درد با بیش‌از پانزده سال سابقه درمان‌های غیر جراحی ستون فقرات و مفاصل دارای مقالات متعدد در زمینه یافتن راه های تشخیصی پاراکیلنیک و درمانی در بیماران با درد مزمن و سندرم های افزایش حساسیت مرکزی مانند فیبرومیالژی می‌باشد.