ارتباط چاقی با درمان دیسک کمر و سیاتیک

سلام دکتر وقت بخیر.پدر من 76 سال سن دارد قد 170وزن 95،ایشان دیسک کمر دارد وپزشکان توصیه نموده اند عمل نکند،درحال حاضر کمر دردشون تبدیل به پادرد ،سیاتیک ،ورم پا وسوزش از گرمای شدید پا تبدیل شده است،بطوری که دیگر قادر به پیاده روی نیز نمیباشد وبا کمی پیاده روی مجبور به نشستن و استراحت میشود،مصرف قرص فشار خون را دارد وانواع دارو هایی که پزشکان تجویز نموده اند،،،بااین شرایط شما چه راه حلی برای درمان ایشان تجویز میکنید،از راهنماییتان کمال قدردانی وتشکر را دارم. 09127045009

سلام . با توجه به شرایطی که می فرمایید، کاهش وزن با رژیم و روش هایی مانند مزوتراپی جز لاینفک درمان ایشان هم برای درمان دیسک کمر، سیاتیک و صد البته درمان آرتروز زانو است. همزمان با آن استفاده از تکنیک های درمان دستی و طب سوزنی موجب کاهش درد و سبک شدن دردپا هایشان می شود. در مرحله بعد باید ورزش های استاتیک را به ایشان آموزش بدهیم و در مرحله بی دردی و کاهش علایم اب درمانی و استخر را برایشان با توجه به مشکلشان شروع می کنیم. درمان باید قدم به قدم باشد و نباید ناگهان وارد مرحله بعد درمان شد چون نتیجه را معکوس می کند.

66576991

دکتر سپهریان

دکتر سپهریان متخصص طب فیزیکی و درد با بیش‌از پانزده سال سابقه درمان‌های غیر جراحی ستون فقرات و مفاصل دارای مقالات متعدد در زمینه یافتن راه های تشخیصی پاراکیلنیک و درمانی در بیماران با درد مزمن و سندرم های افزایش حساسیت مرکزی مانند فیبرومیالژی می‌باشد.