احساس جریان الکتریسیته کف پا

سلام من خانمی ۴۴ ساله هستم از۳ماه پیش احساس شبيه جريان الکتريسیته که هنگام فیزیوتراپی از طریق الکترود منتقل میشود در کف پایم گاهی راست وگاهی چپ میکنم وازصبح شروع میشود وتاشب ادامه دارد علتش چیست

سلام و عرض ادب. احساس جریان الکتریسته کف پا یا احساس گزگز ومور مور در پا احساسی است که عموما به دلیل مشکلی در عصب های پا از کمر تا خود کف پا ایجاد می شود . گاهی ممکن است دیابت عامل ان باشد ولی علل اصلی عموما ناشی از فشار به عصب در اثر ارتروز کمر و یا دیسک کمر می باشد . با شیوع کمتر سندرم پریفورمیس که عضله ای در لگن عصب سیاتیک را تحت فشار قرار می دهد هم می تواند عامل این حالت باشد. یک عامل دیگر سندرم تارسال تانل می باشد که عصب در مچ پا گیر می افتد. عموما این عوامل به کمک ازمایش تست عصب و عضله مشخص می شود. بر خلاف باور عموم کم خونی و چربی بالا عامل مشکل نیست. در درمان که توسط متخصصین طب فیزیکی کلنیک پیشگام انجام می شود ازاد سازی عصب به کمک دستگاه ها و تکنیک های نوین درمانی انجام می شود.

کلنیک طب فیزیکی و درد پیشگام

۶۶۵۷۶۹۹۱ _ ۶۶۹۱۴۶۵۰

دکتر سپهریان

دکتر سپهریان متخصص طب فیزیکی و درد با بیش‌از پانزده سال سابقه درمان‌های غیر جراحی ستون فقرات و مفاصل دارای مقالات متعدد در زمینه یافتن راه های تشخیصی پاراکیلنیک و درمانی در بیماران با درد مزمن و سندرم های افزایش حساسیت مرکزی مانند فیبرومیالژی می‌باشد.

تماس با ما