بهترین دکتر آرتروز

آرتروز بیماری است که در آن از بین رفتن غضروف بین دو مفصل ایجاد می شود . به موازات پیر شدن بدن آرتروز نیز اتفاق می افتد.

بهترین دکتر آرتروز

بهترین دکتر آرتروز دکتری است که بتواند عملکرد بیمار را علی رغم وجود روند تخریب در غضروف حفظ کند. بهترین دکتر آرتروز باید بتواند با کمترین و بی ضرر ترین اقدامات غیر تهاجمی به بیمار کمک کند تا بیمار بتواند فعالیتهای روزانه خود را با کمترین درد دنبال کند.

بهترین دکتر آرتروز به بیمار آموزش می دهد چگونه با انجام ورشهای مخصوص مشکل خود، شیوه ای سالم و ماندگار بتواند بر دردهای خود غلبه نماید.

آرتروز زانو بیماری است که قبلا در برابر آن تسلیم بوده ایم و امروزه با کمک مجموعه درمان های جدید توانسته ایم عمده بیماران با آتروز زانو را درمان کنیم. درمان آرتروز زانو با رادیو فرکوانسی ، طب سوزنی ، ازن تراپی ، لیزر درمانی و پی ار پی  موجب شده بتوانیم عمده بیماران آرتروز زانو را بدون درد و راضی کنیم.

دکتر نمی تواند بدون همکاری بیمار بر این بیماری ناتوان کننده چیره شود. به دلیل اینکه بیمار دارای آرتروز باید تغییرات زیادی در شیوه انجام کارها بدهد تا این بیماری به صورت ماندگار کنترل شود.

فوق تخصصی آرتروز و مفاصل هم معتقدند بدون انجام ورزش های تخصصی که به بهترین شیوه توسط متخصصین طب فیزیکی و توانبخشی به بیماران آموزش داده می شود، نمی توان آرتروز زانو و اصولا هر آرتروز دیگری را درمان کرد.

درمان آرتروز زانو باید یک ترکیبی از روش ها باشد تا بهترین درمان زانو برای بیمار انجان شود. معمولا صرفا فیزیوتراپی و یا صرفا ورزش و حتی صرفا جراحی نمی تواند موجب یک نتیجه خوب در درمان آرتروز زاانو شود.

در درمان آرتروز زانو درجه 1 تا 3 تمام فوق تخصص های زانو  در دنیا معتقدند که می توان به شیوه غیر جراحی بیماران را کنترل نمود.  استفاده از تزریقات تخصصی مانند تزریق هیالگان ، پی آر پی زانو و اوزون درمانی زانو در کنار طب سوزنی و لیزر درمانی و استفاده از اورتوز های مناسب از  جدید ترین درمان آرتروز دنیا می باشد که درکیلنیک های تخصصی پیشگام توسط دکتر سپهریان انجام می شود.

 

دکتر سپهریان

دکتر سپهریان متخصص طب فیزیکی و درد با بیش‌از پانزده سال سابقه درمان‌های غیر جراحی ستون فقرات و مفاصل دارای مقالات متعدد در زمینه یافتن راه های تشخیصی پاراکیلنیک و درمانی در بیماران با درد مزمن و سندرم های افزایش حساسیت مرکزی مانند فیبرومیالژی می‌باشد.